pondelok 21. mája 2012

4 skúmavky a ja

ahojte, takže moju grafiku som presunula na blog.cz ale tento môj osobný blog bude ešte existovať. Do kedy to neviem. Pokúsim sa čo najdlhšie.

Takže čo sa stalo za posledné dni: v piatok som dala 4 skúmavky krvy, fuj bleee. No musela som kvôli malému /malej, aby sme zistili či nebude nejako choré. Tak uvidíme no. Kúpila som si nové slúchatka za 2€. Neni to veľa a zatiaľ sú lepšie než tie čo som kúpila za 7€. Spokojnosť nadovšetko. Maličké sa ešte nejak neprejavilo( myslím pohybmi) no dúfam že už čoskoro sa ukáže, lebo sa neviem dočkať. Dali sme si objednať ďalšie vecičky a čoskoro budeme kupovať postieľku a kočík. No najprv musíme vedieť či to je dievčatko či chlapček. Tak to je asi všetko. Fotky sem pridám keď budem mať nejaké nové. Zatiaľ 

Aloha

1 komentár:

  1. Ahoj , písala si mi na blog ,že by si chcela šablónu na masku ,ktoru som vyrobila . Prosím ta nápis mi mail na biba.molnarova@azet.sk a ja ti ju určite skoro pošlem.Prepáč,že mi to toľko trvalo. :)

    OdpovedaťOdstrániť