utorok 8. mája 2012

LOVE.LOVE.LOVE


Niekedy mi je tak zvláštnym spôsobom clivo. Prídu minúty, alebo hodiny, keď napriek všetkým krásam, výhodám a napriek bezproblémovosti svoj život bezdôvodne neznášam. Neviem, či to, čo zo mňa pramení, je zrovna nenávisť, lepšie to vystihuje nechuť. Akoby som bola znechutená sama zo seba.

***

Niekedy sa na seba tak veľmi hnevám. Nie som zlý človek, nie. Ale skutočne mám v sebe pár démonov, ktorý ma pokúšajú a nútia ma vracať sa späť a ľutovať.Niekedy o sebe a o všetkom, o celom mojom bytí, pochybujem. Je to znepokojujúce. Možno príde deň, keď už sa s tým nevyrovnám.

***


***

Vtedy, keď som už nadobúdala úbohé feministické názory, že chlapci, muži a vlastne všetko, čo má penis, chce len kefovať. Teraz som však pochopila základnú pravdu: chcú, ale najradšej kefujú s niekým, kto ich má rád a tiež rád kefuje. Ďakujem, že ma vyviedol z omylu.


***


***

Je mi nehorázne dobre. Nechcem to zakríknuť.Dni utekajú a mňa to trochu desí,
lebo život, ktorý mám teraz je perfektne dokonalý.Moja dokonalosť začala 21. marca prvým sonom môjho miminka.Všetky sa sťažujú, že všetci sú rovnakí. a že normálni neexistujú. výnimka potvrdzuje pravidlo. mám výnimku.Svojho snueca a otecka môjho miminka.

***


***


***
LOVE.LOVE.LOVE


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára